אינדקס עסקים, אינדקס המציג עסקים זמינים בזמן אמת!

בחירת ציוד משרדי איכותי ברמת גימור גבוהה- המדריך המלא



ריהוט משרדי הוא לא עניין של מה בכך במיוחד אם אתם בעלי עסק או חברה. למרות שנראה כי מדובר בנושא ברור מאליו, בכל ברצוננו להדגיש מספר דברים כדלקמן: ריהוט מתאים למשרד יכול לעשות את ההבדל הקטן שבין משרד נאה ונעים למשרד המשדר אווירה לא נינוחה הן בקרב העובדים שלכם והן בקרב מעגל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי. התפקיד של ריהוט משרדי הוא להפוך את חלל העבודה למקום שנעים לשהות בו ונוח לעבוד במסגרתו.

מה חשיבותו של הריהוט במשרד?

אם העובדים שלכם לא יחושו בנוח, וגם אם הריהוט יהיה מאד אסתטי, קרוב לוודאי שהמיקום או האיכות שלו יקבעו בצורה ניכרת את איכות התוצרת של העובדים. חשוב לציין כי לעתים כמות השעות שאנו מעבירים במשרד במהלך היום היא רבה יותר מזו אשר אנו מעבירים בבית. וכתוצאה ישנו צורך לדאוג לסביבת עבודה נוחה, כלומר להפוך את חלל העבודה לבית השני שלנו. חברות רבות כיום אינן מפקירות את כל הנושא של בחירת ריהוט למשרד ומעדיפות לשכור שירותים מקצועיים מטעם מעצבי פנים ואדריכלים.

התייחסות להיבט האגרונומי

מעצבים ואדריכלי פנים נדרשים לייצר ולהפיק את המרב מסביבת העבודה הנתונה בחלל המשרד כמובן לפי המגבלות של החלל והמבנה ובהתאם לצרכי העובדים בחברה ומספרם. מדובר בהתמחות של ממש. אין שום אפשרות להפריד את עבודתם של מעצבי פנים ואדריכלים מהתחום הרחב של ריהוט משרדי המחייב התחשבות מלאה בתנאי עבודה בסיסיים ואגרונומיים. ארגונומיה הוא מונח המתייחס למכלול ההשפעות הקיימות בסביבת העבודה כמו למשל תנוחת העבודה אמצעי העבודה ועוד גורמים המשפיעים על הבריאות.

ריהוט משרדי כהשראה לחשיבה יצירתית

בעבר נהוג היה לעשות את מרב המאמצים על מנת לצמצם את ה"זמן המת" אותו העובדים ניצלו בשהייה בפינות הקפה. אולם כיום המגמה הזו השתנתה ואף מעודדת את העובדים במשרד לקיים שיחות מסדרון ולמרות שחלקן עוסקות ברכילות גרידא לא ניתן להתעלם מאותן השיחות הנוגעות באופן ישיר לענייני עבודה חשובים.לפי מחקרים שהתפרסמו לאחרונה נראה כי דווקא במסגרת אותן השיחות האישיות בין העובדים בחברה עולים הרעיונות המבריקים ביותר עבור העסק ולא בהכרח בזמן הישיבה מול המחשב.

השקעה בתכנון

לאור כל האמור לעיל אין זה מפתיע כי כיום יותר ויותר בעלי עסקים וחברות משלבים בפינות הקפה במשרד ריהוט משרדי מסוגים שונים כמו ערסלים ופופים על מנת להנעים את השהייה ולעודד חשיבה יצירתית בקרב העובדים. נקודת המוצא של ארגונים רבים, ולא במקרה כרוכה ביצירת קשר מרבי בין נוחותם של העובדים במשרד לבין רצונם להמשיך ולעבוד בו. חשוב אם כן להשקיע מחשבה מרובה בבחירת הריהוט המשרדי ולנסות להגדיר בצורה המדויקת ביותר את צרכי המשרד לרבות האנשים העובדים בו ולחשוב בנוסף על המסר שברצונכם להעביר באמצעות הרהיטים במשרד.


עוד בBSNS



נבנה ומקודם על ידי שמול